Reklamácie
Mrzí nás, ak sa k tebe tvoj balíček nedostal v perfektnom stave 💔. Dávame do našich sladkostí srdce a vždy chceme, aby ti dorazili presne tak, ako majú – krásne a neodolateľné.
Ak sa ale predsa len stane, že ti dorazí niečo rozbité, chýba časť objednávky alebo máš iný problém, vôbec sa nestresuj. Postupuj, prosím, nasledovne, aby sme mohli všetko vyriešiť čo najskôr k tvojej spokojnosti:
- Máš problém so svojou objednávkou a chceš sa dohodnúť na riešení
1. Napíš nám, prosím, mail na info@zamlsej.cz, v ktorom nezabudni na:
- meno a priezvisko
- číslo objednávky
- fotku objednávky (najlepšie v škatuli, v ktorej prišla)
- aký je problém
My sa ti ozveme najneskôr nasledujúci pracovný deň a hneď s tebou začneme všetko riešiť tak, aby si si mohol(a) svoje dobroty čo najskôr užiť bez starostí.
- Chceš tovar jednoducho len vrátiť. Aj to je úplne v poriadku.
1. Vyplň, prosím, reklamačný formulár, ktorý nájdeš na stiahnutie tu: REKLAMAČNÝ FORMULÁR
2. Formulár nám pošli na mail info@zamlsej.cz.
3. Nepoškodený tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom pošli na adresu: Zamlsej s.r.o. Horní Bojanovice 162 Horní Bojanovice 693 01 Email: info@zamlsej.cz Telefón: 515 535 677
Zamlsej s.r.o.
Horní Bojanovice 162
Horní Bojanovice 693 01
Email: info@zamlsej.cz
Telefón: 515 535 677
Akonáhle k nám balíček dorazí, ozveme sa ti najneskôr ďalší pracovný deň a reklamáciu spoločne vyriešime.
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie: Vzorový formulář
Reklamačný formulár na stiahnutie: REKLAMAČNÝ FORMULÁR